وبکده شاپ
وبکده شاپ

وبکده شاپ

پاورپوینت روشهای آموزش بهداشت و شناسایی نیازها و اولویت های آن


پاورپوینت روشهای آموزش بهداشت و شناسایی نیازها و اولویت های آن

دانلود پاورپوینت تعریف آموزش بهداشت جهت رشته بهداشت عمومی در قالب ۲۸ اسلاید و با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات28
حجم186 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیبهداشت عمومی

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت تعریف آموزش بهداشت جهت رشته بهداشت عمومی در قالب ۲۸ اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

به طور کلی، آموزش و بهداست عبارت است از تشویق و ترغیب مردم برای قبول و نگاهداری رفتار و اعمالی که برای ادامه زندگی سالم ضروری است، و هم چنین به کاربردن عقل و منطق برای استفاده صحیح از خدمات بهداشتی که در دسترس آنان است.آموزش بهداشت درآگاه کردن مردم از بیماری ها و خطرات آنها نقش اصلی و عمده را دارد. هر چقدر خدمات بهداشتی مختلف از طرف دولت در اختیار مردم قرار گیرد، در صورتی که مردم نسبت به استفاده از آنها آگاهی و اعتقاد نداشته باشند، بی ثمر خواهد بود. هیچ برنامه بهداشتی ، بدون آموزش موفق نخواهد بود و عدم اطلاع و اعتقاد مردم در مورد برنامه های بهداشتی موجب اتلاف وقت ، بودجه و نیروی انسانی خواهد بود.

 

 


فهرست مطالب
راههای ایجاد تغییر رفتار در مردم
مراحل تغییر رفتار
روشهای آموزش بهداشت 
آموزش بهداشت در گروه ها
برنامه ریزی برای آموزش بهداشت 
مراحل اجرای یک برنامه مشارکت افراد
مفهوم آموزش
اهداف آموزشی
شناسایی نیازها و اولویت های آموزش بهداشت
سنجش نیازهای آموزش بهداشتی
برنامه ریزی برای آموزش بهداشت
آمار و شاخص های آموزش بهداشت


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

تحقیق با موضوع مسائل و مشکلات زنان شاغل تحقیق با موضوع مسائل و مشکلات زنان شاغل


تحقیق با موضوع مسائل و مشکلات زنان شاغل

تحقیق با موضوع مسائل و مشکلات زنان شاغل 113صفحه قالب ورد قابل ویرایش

دانلود تحقیق با موضوع مسائل و مشکلات زنان شاغل

تحقیق با موضوع مسائل و مشکلات زنان شاغل
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 67 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 113

توضیحات:

 

تحقیق با موضوع مسائل و مشکلات زنان شاغل
113صفحه قالب ورد قابل ویرایش

تحقیق با موضوع مسائل و مشکلات زنان شاغل

113صفحه قالب ورد قابل ویرایش

 

بخشی ازمتن:

مقدمه:

حیات انسان در جامعه با کار عجین شده است، جانداران دیگر زندگی خود را مدیون مواهب طبیعت و غرایز خویش هستند و بدون تفکر و تلاش ویژه و با استفاده از مواهب طبیعت زندگی می کنند. انسان تنها در دورانی کوتاه از تاریخ در وضعیت صرفا طبیعی زیسته است و به سد جوع قناعت کرده است. بشر از همان سپیده دم تاریخ، با به کارگیری هوش و آگاهی و فعالیت های پیچیده مغزی خویش به ابزارسازی پرداخته است و ماده و طبیعت را به خدمت خود درآورده است. او به آنچه مستقیم در دسترسی داشته است، اکتفا نکرده است و بلکه همواره در تلاش و تکاپو و جست و جو بوده است تا با استفاده از آنچه در دسترس دارد به آنچه در دست ندارد، اما نیاز به آن را احساس می کند دست یابد و بدین ترتیب کار وی هر روز پیچیده تر شده و از مرحله طبیعی و غریزی بیشتر فاصله گرفته است و بدین گونه جنبه فرهنگی کسب کرده است. (توسلی، غلامعباس، جامعه شناسی کار و شغل، صفحه 3)

 

علل کار کردن:

ارضای نیازهای جسمانی که از طریق کسب پول در مقابل انجام کار حاصل شود، نمی تواند تنها لازم و کافی برای کار کردن محسوب گردد، ارضای نیازهای روانی و اجتماعی نیز از تعیین کننده های علت مهم در اشتغال و نوع آن به شمار می روند. به نظر میننجر (Minniger) (1952) عواملی را که موجب کار کردن می شوند، می توان به شرح زیر برشمرد:

1- کار کردن وسیله ای برای صرف ا نرژی در راه مطلوب است. (حفظ تعادل فیزیولوژیکی)

2- کار کردن وسیله ای برای ایجاد روابط اجتماعی با دیگران است.

3- از طریق کار، فرد خود را جزئی از جامعه محسوب می دارد.

4- از طریق کار کردن، انسان به ارزشیابی توانایی ها و مهارت ها و نیز کشف محدودیت های خود می رسد.

5- کار کردن نشانه ای از بلوغ و بزرگسالی است، یعنی تا زمانی که فرد شغلی به دست نیاورده است، خود را مستقل نمی داند و به عنوان عضوی وابسته به اعضای خانواده با آنها زندگی می نماید.

دانش و ظرفیت علمی نیروی انسانی هر جامعه مهمترین عامل در بهره برداری بهینه از منابع مادی و معنوی و اساسا توسعه فرهنگی و اقتصادی آن جامعه است. بنابراین جامعه هایی که قصد دارند در مسیر توسعه گام بگذارند، باید بتواند از نیروی انسانی خویش اعم از زن و مرد به نحو احسن استفاده کند. زیرا تنها عاملی که سرعت و آهنگ رشد و توسعه اقتصادی – اجتماعی هر کشوری را تعیین می کند، منابع انسانی آن جامعه است. (دان بلانت، مارک جکسون، اقتصاد کار و نیروی انسانی، صفحه 8)

فهرست برخی ازمطالب:

چکیده 1

فصل اول 2

مقدمه 3

علل کار کردن 4

بیان موضوع (مسئله) 11

اهمیت پژوهش 17

اهداف 20

فرضیات 21

سوالات پژوهش 22

تعریف واژه ها 23

مسائل و مشکلات زنان شاغل 25

راهکارهایی برای بهبود وضعیت اشتغال زنان 28

فصل دوم 29

فعالیت و اشتغال در ایران 30

تحول فعالیتهای اقتصادی زنان در ایران 33

تحول نقش اجتماعی زنان در جریان نوسازی ایران 35

دانلود تحقیق با موضوع مسائل و مشکلات زنان شاغل

مقاله درباره ارشمیدس


مقاله درباره ارشمیدس

ارشمیدس یکی از بزرگترین دانشمندان ریاضی و مکانیک در عصر خودش بود پدرش فیدیاس که منجم بود او را برای آموزش از سیراکوز به مدرسه ریاضیات اسکندریه فرستاد شهر اسکندریه را اسکندر مقدونی در سال 323 قم در زمان حمله و حرکت به سوی شرق بر کرانه مدیترانه در خاک مصرساخت

دانلود مقاله درباره ارشمیدس

مقاله درباره ارشمیدس
تحقیق درباره ارشمیدس
ارشمیدس
ریاضیدان ارشمیدس
دسته بندی تاریخ و ادبیات
فرمت فایل doc
حجم فایل 23 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24

 

212 ق.م - 278 ق.م

ارشمیدس یکی از بزرگترین دانشمندان ریاضی و مکانیک در عصر خودش بود. پدرش فیدیاس که منجم بود او را برای آموزش از سیراکوز به مدرسه ریاضیات اسکندریه فرستاد. شهر اسکندریه را اسکندر مقدونی در سال 323 ق.م در زمان حمله و حرکت به سوی شرق بر کرانه مدیترانه در خاک مصرساخت. این شهر پس از رکود آتن - پایتخت یونان - مرکز علم و تجارت شد و بزرگانی چوت اقلیدس و بطلمیوس و ارشمیدس را تربیت کرد. این شهر حتی موقعی که به دست مسلمانان فتح شد از مراکز مهم علوم یونانی بود و در انتقال علم و اندیشه یونانی به فرهنگ و تمدن اسلامی نقش مهمی داشت. درباره خصوصیات زندگی ارشمیدس اطلاعات زیادی در دست نیست. اما علاقه اش به ریاضیات و مسائل علمی مکانیک سبب شده است که کارهای با ارزشی از او باقی بماند. گفته می شود که وقتی به مساله ای علاقمند می شد از خوردن و خفتن غافل می شد و چنان خود را سرگرم کار و حل مشکل می کرد که هر مساله دیگری او را از کار باز نمی داشت. وقتی که ارشمیدس روی شن های ساحل دریا اشکال هندسی خود را رسم کرده بود سربازی بدون توجه با راه رفتن روی شن ها اشکال او را لگد کرد و ارشمیدس چنان اعتراض کرد که موجب خشم سرباز شد و سرباز با شمشیرش به ارشمیدس حمله کرد و او را کشت. از آثار علمی او می توان کشف قانون مایع ها و گازها ( معروف به قانون ارشمیدس در شاره ها). تعیین جرم حجمی طلا و تقره و بعضی فلزات دیگر و اختراع پیچ مخصوص حلزونی شکل به نام پیچ ارشمیدس برای بالا بردن آب اشاره کرد.

همچنین تالیف کتابهایی از جمله اصول مکانیک - درباره اجسام شناور - درباره کره و استوانه - اندازه گیری دایره و پیچ ها از دیگر کارهای برجسته این دانشمند دوران باستان است.

زندگینامه دانشمندان - دانشمند : افلاطون

افلاطون که یکی از بزرگترین فلاسفه جهان به شمار می رود، در آتن در سال 428 ق. م، در یک خانواده متشخص آتنی متولد شد. نام اصلی او« آریستو کلس» بود و نام افلاطون، بعد ها به مناسبت پیکر تنومندش به او داده شد.

دانلود مقاله درباره ارشمیدس

تحقیق باروری زیتون


تحقیق باروری زیتون

پرورش زیتون نیاز های گرده افشانی زیتون شرایط ورسیدن میوه

دانلود تحقیق باروری زیتون

پرورش زیتون
نیاز های گرده افشانی زیتون
شرایط ورسیدن میوه
دسته بندی کشاورزی و زراعت
فرمت فایل docx
حجم فایل 17 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

گرده افشانی زیتون غالباً توسط باد صورت می‌گیرد. بنابراین وجود آب و هوای مناسب و مساعد عاملی مهم و تعیین کننده در گرده افشانی و تشکیل میوه به شمار می‌رود. در فصل گلدهی ‌بارندگی سبب شکسته شدن گرده و کاهش تلقیح و در نتیجه پوک ماندن مغز میوه می‌گردد. حال آن‌که درجه حرارت بالا به ویژه اگر همراه با باد گرم  باشد به تشکیل میوه‌های جوان کمک می‌کند.

دانلود تحقیق باروری زیتون

پاورپوینت مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی


پاورپوینت مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی، در قالب pptx و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، بازاریابی مستقیم، ابزارهای مختلف بازاریابی مستقیم، بازاریابی پست مستقیم، عوامل تصمیم گیری برای اجرای موفقیت آمیز برنامه های بازارایابی پست مستقیم، بازاریابی تلفنی، مسائل اخلاقی

دانلود پاورپوینت مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی

پاورپوینت مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی
پاورپوینت بازاریابی مستقیم و تعاملی
 پاورپوینت بازاریابی دهان به دهان 
پاورپوینت فروش شخصی
تحقیق بازاریابی مستقیم و تعاملی
بازاریابی تلفنی 
مسائل اخلاقی در بازاریابی مستقیم 
بازاریابی تعاملی 
بازاریابی از طریق تلفن همراه 
بازاریابی دهان به دهان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 231 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی، در قالب pptx و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه

بازاریابی مستقیم

ابزارهای مختلف بازاریابی مستقیم

بازاریابی پست مستقیم

عوامل تصمیم گیری برای اجرای موفقیت آمیز برنامه های بازارایابی پست مستقیم

بازاریابی تلفنی

مسائل اخلاقی در بازاریابی مستقیم

بازاریابی تعاملی

مزایای بازاریابی تعاملی

معایب بازاریابی تعاملی

نامه های الکترونیکی

بازاریابی از طریق تلفن همراه

بخش بندی کاربران فناوری های جدید

بازاریابی دهان به دهان

نقش رسانه های اجتماعی در گسترش تبلیغات دهان به دهان

بازاریابی همهمه ای و ویروسی

رهبران عقیده

اندازه گیری اثربخش بازاریابی دهان به دهان

طراحی نیروی فروش

شش نقش نماینده فروش

اهداف و استراتژی های نیروی فروش

ساختار نیروی فروش

مدیریت مشتریان عمده

اندازه نیروی فروش

مدیریت نیروی فروش

اصول فروش شخصی

گامهای اساسی در فرایند فروش موثر

بازاریابی رابطه مند

 

قسمتی از متن:

امروزه ارتباطات بازاریابی به یک گفتگوی شخصی دوطرفه بین شرکت و مشتری تبدیل شده است. شرکت ها علاوه بر پرسش « چگونه می توانیم به مشتریان هدف دسترسی پیدا کنیم؟» باید به پرسش های دیگری نیز پاسخ دهند:

مشتریان چگونه می توانند به ما دسترسی پیدا کنند؟

مشتریان چگونه می توانند با یکدیگر رابطه داشته باشند؟

پیشرفت های فناوری از قبیل دورنگار، تلفن های همراه و ابزارهای ارتباطی بیسیم امکان رابطه نزدیک شرکت با مشتریان و مشتریان با یکدیگر را فراهم کرده اند.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی" می باشد که در حجم 35 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی (کنفرانس- سمینار) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه علائم و اصول نگارشی رعایت شده و قالب آن را نیز می توان به دلخواه تغییر داد.

دانلود پاورپوینت مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی